Dana 2. prosinca 2025. dvadeset predstavnika iz Hrvatske sudjelovalo je u informativnom posjetu Europskoj komisiji u Bruxellesu, gdje su se upoznali s ključnim politikama, prioritetima i inicijativama Europske unije usmjerenima na mlade. Posjet je održan u zgradi Berlaymont, sjedištu Europske komisije, a sudionici su tijekom niza predavanja i razgovora imali prilike razmijeniti mišljenja, postavljati pitanja te produbiti razumijevanje europskih procesa i programa.
Među sudionicima je bio i naš pedagog, Tomislav Terstenjak, koji je aktivno sudjelovao u programu i razmjeni iskustava.
Program je započeo uvodnim obraćanjem Isabelle Van Keirsbilck, nakon čega je uslijedilo izlaganje Dore Valčić iz Glavne uprave za tržišno natjecanje o tome kako Europska komisija oblikuje budućnost Europe i djeluje u korist građana.
Poseban naglasak stavljen je na politike za mlade, o kojima je govorila Maja Lay iz Glavne uprave za obrazovanje, mlade, sport i kulturu. Sudionici su se upoznali s aktualnim inicijativama usmjerenima na osnaživanje mladih, poticanje sudjelovanja te kreiranje inkluzivnih prilika za učenje i mobilnost.
Slijedila je prezentacija Anne-Sophie Fabry (DG Communication) o Learning Corneru, digitalnom edukacijskom alatu Europske komisije, koji učenicima i nastavnicima nudi interaktivne sadržaje za učenje o Europskoj uniji.
U poslijepodnevnom dijelu, Slaven Kliček i Morena Marinković predstavili su regionalnu politiku EU-a s posebnim osvrtom na Hrvatsku te konkretne primjere projekata koji doprinose razvoju lokalnih zajednica. Program je zaključen predavanjem Eileen Coughlan o prepoznavanju i suzbijanju dezinformacija, temi od iznimne važnosti za sve koji rade s mladima.
Sudionici su tijekom posjeta imali priliku izravno razgovarati s predstavnicima Europske komisije, razmijeniti ideje i postaviti pitanja o izazovima i prilikama koje se odnose na mlade u Hrvatskoj i Europskoj uniji. Stečena znanja i kontakti predstavljaju vrijednu podlogu za daljnje unapređenje obrazovnih i školskih aktivnosti usmjerenih na europsko građanstvo, kritičko mišljenje i aktivno sudjelovanje mladih.





