U periodu od 22. do 26. travnja 2024. godine, naša škola je aktivno sudjelovala u obilježavanju Tjedna medijske pismenosti s ciljem podizanja svijesti među učenicima o važnosti razumijevanja i kritičkog promišljanja medijskih sadržaja.
Glavni hodnik naše škole je bio obogaćen kutkom posvećenom medijskoj pismenosti. Učenici su imali priliku sudjelovati u rješavanju kvizova na temu društvenih mreža te su dobili korisne informacije o tome kako prepoznati lažne vijesti i procijeniti autentičnost influencera. Također, postavljen je info kutak s plakatima koji su educirali o elektroničkom nasilju, pružajući korisne savjete o tome kako se zaštititi i postupiti u slučaju suočavanja s tim problemom.
Osim toga, kroz prezentacije emitirane na školskim televizijskim uređajima, učenici su dobili dodatne informacije i savjete o medijskoj pismenosti. Naglasak je stavljen na važnost prepoznavanja lažnih vijesti te razvijanje sposobnosti kritičkog razmišljanja prilikom konzumiranja medijskih sadržaja.
Posebno značajno bila je radionica provedena u osam razreda na temu elektroničkog nasilja. Kroz interaktivne diskusije i praktične primjere, učenici su imali priliku bolje razumjeti ovaj problem i naučiti kako se zaštititi od njega. Radionice su provedene u razredima 1.C, 1.E, 1.I, 1.G, 3.C, 3.D, 3.E i 4.B, obuhvaćajući širok raspon uzrasta i interesa.
Ovaj Tjedan medijske pismenosti u našoj školi nije samo bio prilika za edukaciju, već i za poticanje dijaloga među učenicima o važnim temama poput elektroničkog nasilja i lažnih vijesti. S nadom gledamo prema budućnosti u kojoj će naši učenici biti još bolje opremljeni za suočavanje s izazovima digitalnog doba.